« Sate kambing with love | Main | Gudeg with love »

February 09, 2007

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d8341e8e5953ef00d83573b5fc69e2

Listed below are links to weblogs that reference Mendoan with love:

Comments

hanin

Mendoan selalu dirindukan. Kami juga suka maksa bikin mendoan dengan tempe seadanya (yang dibikin pake plastik), meski tidak seenak tempe aslinya.

Mendoan lebih enak disantap memakai bumbu pecal.

hermadi

kok gbrx beda ama yg dibuat tmn sy dulu ya? mendoanx tipis n stengah matang. mungkin beda daerah bu ya? apa itu dimungkinkan?

thx bu, sy ingin cb, kangen pengen mkn mendoan tp ga tau buatx, taux makan to..

anto

saya bisnis mendoan gombong kita bumbunya pake kunyit dikit,tambah telor dan santan ,biar rasanya mak nyus.beda resep sih karna kita tambah teh poci dan kepok ketan susu.gurid dan bisa membuka usaha untuk menampung jobless.

Sofwani A R

Matur nuwun mba Rani....mumpung baru dapet tempe di acara KIBAR kmrn, jadi pengen bikin mendoan. Btw, SMANSA angk. brp ya Mba..?

irman

aku pengen mendoan...
kirim donkke bandung...

kang dikun

inyong sih doyan pisan aja maningan mendoan sing jenenge dage ( tempe bongkrek ) angger de pangan esuk-esuk nganggo sega sing anget terus sambele terasi jan pokoke buket pisan. tapi rika kebeh mesti urung pada ngkasani mendoan tempe ireng yah njajal nek balik maring purwokerto goleta tempe sing ireng lewih enak temenan kue tah inyong ora ngklombo. de emut-emut kueh.....matur nuwun.

Anake Mboke

Sedulur semarga sebangsa,melu nimbrung ya, karo nyruput wedang tangane nyekel mendoan jan mak nyos pisan apamaning lagi grimis jan buket pisan karo nggo dopokan. Nyong arep njajal dodolan mendoan njaluk dongane sedulur kabeh ya , moga2 ana berkaeh. Amienn,..

wiwit

melu-melu lah mba........ aja maning nang luar negeri aku sing nang luar pulo jawa bae ora nemu mendoan. dadi nek ana tanggane bali kampung sing dipesen mesthi mendoan karo klanthing. wes jan, mantap surantap lah pokoke......

Jual Tempe Mendoan Mentah

Mendoan memang the best..
salam sukses dari kami ...

www.tempemendoanmentah.blogspot.com

The comments to this entry are closed.